Pablo Alejandro Reyes Castro
Grado: PhD in Epidemiology. The University of Arizona
Adscripción: Centro de Estudios en Salud y Sociedad
Cuerpo académico: Vulnerabilidad social y salud desde la epidemiología sociocultural

• preyes@colson.edu.mx

• SNI Candidato.

• Estudios en Salud y Sociedad

• Reyes Castro, Pablo Alejandro, Ana Lucía Castro Luque, Rolando Enrique Díaz Caravantes, Kathleen R. Walker , Hayden Mary y Ernst , Kacey. 2017. Outdoor spatial spraying against dengue: A false sense of securiy among inhabitants of Hermosillo, Mexico. PLOS Neglected Tropical Diseases 11(1935-2735): 1-16.
  • Reyes Castro, Pablo Alejandro, Robin B. Harris , Heidi E. Brown , Gary L. Christopherson y Ernst , Kacey. 2017. Spatio-temporal and neighborhood characteristics of two dengue outbreaks in two arid cities of Mexico. Acta Tropica 167 (2017(0001-706X): 174-182.
  • Ernst , Kacey, Pablo Alejandro Reyes Castro, Kathleen R. Walker , Pablo A. Reyes Castro, Teresa K. Joy , Ana Lucía Castro Luque, Rolando Enrique Díaz Caravantes, Mercedes Gameros Mercado, Steven Haenchen , Eileen Jeffrey-Gutierrez , Andrew Monaghan , Hayden Mary , Yves Carrière y Riehle , Michael R. 2016. Aedes aegypti (Diptera: Culicidae) Longevity and Differential Emergence of Dengue Fever in Two Cities in Sonora, Mexico. Journal of Medical Entomology (022-2585): 1-8.

• Salud Poblacional. El Colegio de Sonora. Maestría. 2018